December 17, 2014

ontbijt





























Een dag die begint met een goed ontbijt, is altijd een feestje. Al geef ik toe dat ik er ook niet altijd de tijd voor neem.
Toen ik in de winkel de 'pitahaya' vrucht zag liggen, werd ik meteen vrolijk. Het is altijd een gok om zoiets te kopen. Maar het werd geen ontgoocheling. De vrucht heeft niet direct een erg uitgesproken smaak maar is wel lekker voor bij een ontbijt.
Een beetje natuur yogurt met vruchtencornflakes en wat van deze vrucht.
Ik vond het toch niet zo slecht en fotogeniek.

2 comments:

  1. Drakenfruit, de Zoon is er gek op! Telkens we in Aziƫ op vakantie zijn eten we het elke dag, en toen hij er vorige week een spreekbeurt over wilde houden zocht ik het halve land af... En dan zeg jij op IG doodleuk: in de Colruyt! Zoooo grappig :-) :-)

    ReplyDelete
  2. Oh zo mooi en best lekker inderdaad! :) ik kom het alleen bijna nooit tegen in de supermarkt hier.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...